luni, 30 octombrie 2017

In parc

Saptamana asta e "Scoala altfel". Luni am fost in parcul "Petofi Sandor". Am avut de facut cinci poze: un portret, una cu natura, unul spontan, un peisaj si una cu miscare.
Prima poza reprezinta portretul. In poza este un coleg din clasa mea.
 A II-a poza reprezinta natura, o poza de toamna i care apare umbra mea si a prietenei mele.
 A III-a poza este spontan. In aceasta poza apar niste colegi ai mei in care unul pare sa pice pe jos.
 A IV.-a  poza este peisajul in care iar apar doi colegi ai mei, si o parte din parc.
A V.-a poza este cea cu miscare, unde apare o colega care alearga pe trotuar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

3 idei pentru atestat de nota 10

Prima idee ar fi să vorbești coerent, ca examinatorul să înțeleagă tema proiectului pe care ai vrea să îl susții. A doua idee ar fi ca să f...